quwerty quwerty
387
BLOG

Symulacja NIAR- rozpad kadłuba- pokazała, że narracja MAK jest kłamstwem.Cz.II

quwerty quwerty Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

  Teraz, gdy  okazano już  obszerne  fragmenty  symulacji  wykonanej  prze  NIAR  Wichita  sprawa  jest jasna.

image

Symulacja  NIAR  jednoznacznie  pokazała , że  przy parametrach zderzenia  jak w  Smoleńsku, samolot  Tu-154  nie mógł  by się tak rozwalić  na drobne  kawałki ;

wniosek -  takie  rozdrobnienie  szczątków  jest wynikiem wybuchu  lub innych  działań  osób  trzecich  a nie skutkiem "zderzenia  o małej  energii " jak  je  trafnie  ( akurat)  okreslił  dr Maciej  Lasek

z  Załącznika  nr 5  do Raportu:

image


Jest wiele  katastrof  , w których  rozpad kadłuba  był podobny  jak ten opisany w symulacji  NIAR- nie może byc inaczej, ponieważ  prawa  fizyki  obowiązują  wszędzie;  

Bardzo  charakterystyczny  i przekonujący  przypadek  katastrofy  samolotu  Boeing 737  w  Coventry  w  1994 roku:

 samolot  Boeing  727 przystosowany  do przewożenia ładunków ( bez foteli  pasażerskich)   podczas  podchodzenia  do lądowania uderzył  skrzydłem  w  pylon  sieci  przesyłowej  i gdy  wskutek  utraty  ciągu  silnika  i   zniszczeniu  mechanizacji  skrzydła powstała  nierównowaga sił  a  samolot  zaczął  się przechylać na lewą  stronę; następnie  w przechyleniu  prawie  90 stopni  uderzył końcówką  skrzydła  w dom  i   zderzył się  z podłożem w pozycji    odwróconej,  co pokazują  schematy  z  raportu  z  katastrofy.

image
https://www.youtube.com/watch?v=Xs1j59j8SoI


przeciażenia działające na ten fragment kadłuba  nie  były  wiec  większe  niż rzędu  20g

image

Na drodze  kadłuba  stały  spore  drzewa  , z którymi  samolot się zderzał:

 wbrew  propagandzie  Artymowicza/Jaworskiego  takie  drzewa mają niewielki  wpływ na całkowite  rozczłonkowanie  kadłuba

(  ta ich  akcja propagandowa to jak  reanimacja  trupa - zresztą  w raporcie  Laska nie ma ani słowa  o  pniach drzew  niszczących konstrukcje  samolotu; wbrew przeciwnie- w cytowanym  wyżej  fragmencie  z  Załącznika  5  Komisja  Laska  stwierdza, że  roslinność na polance  sprzyjała  amortyzacji  uderzenia)


image


Znalazłem  co najmniej kilka  przykładów katastrof które  potwierdzają  oczywiście, że  przedstawiony  przez NIAR  Wichita  obraz  rozpadu  samolotu w  zderzeniu  o małej  energii ( także  w pozycji  odwróconej)  jest  prawidłowy  i znów:  oczywiście zgodny  z Fizyką; 

to narracja MAK  nie jest  zgodna  z rzeczywistym przebiegiem tego  zdarzenia.

https://www.salon24.pl/u/niegracz/1036905,rozpad-laska-symulacja-w-wichita-udowodnila-ze-lasek-wsparl-klamstwo-mak


Autorzy  rosyjskiej narracji  popełniili  wiele  błędów; jednym  z najbardziej  rażących jest nieproporcjonalnie  duże- w stosunku do  hipotetycznie  działających  sił- zniszczenie tylnej  cześci  kadłuba:

ocalała burta  z przedniej części  kadłuba Tu-154  a fragment końcowy  uległ całkowitej rozwałce- a powinno być  odwrotnie:

image



Poniżej  podawane przez  mnie mnie wcześniej  inne  przykłady:

Katastrofa  samolotu Fokker F-27  zderzenie  z ziemią przy prędkości  342 km/h.

Katastrofa  samolotu  Fokker F27, 2004 rok.

przy podejściu do lądowania ( ze zbyt  duża prędkością  poziomą)  i prędkości   ok. 342 km/godz samolot  wysunął  podwozie;  pilot  przesunął  dźwignię  mocy silników  z "małego  gazu" na zakres  dla  jazdy po  lotnisku; lewy  silnik  nagle  przeszedł w tryb ciągu wstecznego na pełnej mocy;prawy silnik  miał minimalny ciąg do przodu; samolot przeszedł w ostre  pikowanie , uderzył w  ziemię   ok. 4 km od pasa,

skutek ??

 w takim  stanie  przetrwała  tylna  część kadłuba:

https://www.salon24.pl/u/niegracz/949694,porownanie-skutkow-katastrofy-w-smolensku-a-fokkera-f27-dowod-klamstw-mak

tylna  część  kadłuba  przetrwała,

czarna  skrzynka oczywiście  została  odnaleziona, zamocowana  w ogonie.



image

image

 Katastrofę  przeżyły 4 osoby  z których  jedna  zmarła w drodze  do szpitala ; tuż  po katastrofie było więcej osób żywych ,ale ranne w zniszczonym kadłubie  nie mogły go same opuścić i zginęły w pożarze.

***


https://www.salon24.pl/u/niegracz/909401,klamstwa-mak-o-rzekomych-100g-wskutek-zderzenia-katastrofa-w-smolensku

 Katastrofa Boeinga  707  w RPA.

https://www.saflyer.com/single-post/2018/04/03/In-Memoriam-ZS-EUW-Boeing-707-crash-in-Windhoek

Przeżyły  "tylko" 4 osoby , ale  zderzenie z ziemią  nastąpiło  przy prędkości:
512km/h

samolot  rozbił się  tuż po starcie; w ciemnościach  piloci  stracili orientację  i samolot zamiast  wznosić się - opadał.

Nine passengers who were seated in the forward section of the fuselage initially survived, but two died soon after the accident, and another two a few days later,....... 9 pasażerów, którzy siedzieli w przedniej części  samolotu przeżyło moment katastrofy , ale  2 osoby zmarły  wkrótce po katastrofie   a jeszcze  dwie  zmarły 2 dni później.


 w PRZYPADKU TEJ KATASTROFY  NAJBARDZIEJ INTERESUJĄCY JEST  STAN ROZCZŁONKOWANIA  KADŁUBA:

image

a tak  wyglądał "kadlub"  Tu-154  przy  zderzeniu  z podłożem z prędkoscią 270 km/h

image


https://www.salon24.pl/u/niegracz/894250,katastrofa-airbusa-a400m-dowod-ze-mak-konfabulowal-owe-100g-w-smolensku


Komisja Laska  rzeczywiście niczego nie badała:
Maciej Lasek, Konferencja "Mechanika w Lotnictwie" 2012 rok, na temat badania Katastrofy Smoleńskiej

" Komisja miała na celu jedynie ustalenie przyczyn katastrofy i nie wychodziła poza tak określony cel. "

"Ze względu na cel przyjęty przez Komisję uznała ona, że jej praca nie wymaga badania miejsca katastrofy, ani badania wraku

. Do ustalenia przyczyn wystarczyło badanie trajektorii lotu do zderzenia z brzozą. Mimo to Komisja oglądała szczątki samolotu i wykonała szereg zdjęć zarówno wraku samolotu jak i terenu katastrofy.
 "Komisja uznała jednak, że lepsze jakościowo są zdjęcia pana Sergiusza Amielina mieszkającego w Smoleńsku i wykorzystała w raporcie szereg zdjęć wykonanych przez niego.


quwerty
O mnie quwerty

Od maja 2010 wskazuję na sprzeczność narracji MAK z elementarnymi faktami,śladami oraz prawami fizyki. "Jeszcze nigdy tak niewielu nie stanęło przeciw tak Wielu by bronić prawdy dotyczącej tragicznego zdarzenia lotniczego." "Jeszcze nigdy tak nie skompromitowało się środowisko techników, ekspertów, naukowców milcząc gdy do narzucania kłamliwej narracji łamie się elementarne prawa fizyki i ignoruje wiedzę."

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (6)

Inne tematy w dziale Polityka