Animela Animela
441
BLOG

Kto zainicjował przemysł nienawiści w polskiej polityce i dlaczego PiS? ...

Animela Animela PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Od razu wyjaśniam: Notki WiadomoCzyjej  nie czytałam i czytać nie zamierzam. Nie dlatego, że jestem leniwa czy niezdolna do ogarnięcia intelektem gejzerów umysłowych (WiadomoKogo), ale kilka razy weszłam, zdegustowana napisałam polemikę i - zostałam zbanowana. Taka, wicie rozumiecie, kultura dyskusji. Tolerancja Szacunek dla Konstytucji i demokracji ...

... na odwrót.

Mogę się więc mylić. Być może (WiadomoKto) pisze prawdę, że przemysł nienawiści rozpętał niemiecki polityk Donald Tusk, mówiąc o moherowych beretach. Mogę się mylić, ale obstawiam w ciemno, że jednak mam rację, a (WiadomoKto) pisze przewidywalne komunikaty partyjne.

Mam rację? ....

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka