echo24 echo24
468
BLOG

Money makes the world go round

echo24 echo24 Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

Zastanawiałem się, jak scharakteryzować wizytę prezydenta Andrzeja Dudy w Stanach Zjednoczonych.

Pisałem, kreśliłem, poprawiałem, odkładałem zmięte kartki i próbowałem od nowa. Ale zawsze czegoś brakowało, wciąż było nie tak.

Aż przypomniałem sobie kultowy film „Kabaret” i doszedłem do wniosku, że znacznie lepiej ode mnie zobrazuje tę wizytę Liza Minnelli – vide:

https://www.youtube.com/watch?v=PIAXG_QcQNU 

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

Piszecie Państwo, że notka banalna i niepoważna, więc mam do jej krytyków kilka pytań? A pamiętacie Państwo kontrakt na zakup F16 za 3,5 miliarda dolarów + offset, czyli korzyœci dla całej gospodarki? Czy ktoś coś może słyszał o tych wymiernych korzyściach z tego offsetu? Bo ja nie. Potem było wielomiesięczne gadanie o tarczy rakietowej, które okazało się bezużytecznym biciem piany. Następnie były zakupione za ciężkie pieniądze patrioty bez głowic. I myślicie Państwo, że tym razem będzie inaczej? Wątpię. Dlaczego? Bo bogaty zawsze biednego wykoleguje.


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka