Pogodny Pogodny
973
BLOG

LGBT chce zlikwidować normalność

Pogodny Pogodny LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 46

Sprawa drukarza, który homoseksualistom odmówił reklamowania się, to zaledwie wierzchołek góry lodowej. Niebawem ten tęczowy Iceberg fiknie kozła i dopiero wtedy zobaczymy jakie w istocie kolorki  kryją się za fasadą ruchu  LGBT, o którym powiedzmy uczciwie, wiemy sporo w teorii, ale jego działalności jeszcze nie doświadczyliśmy zbyt mocno w praktyce.

Pierwsze jaskółki jednak już są. To wspomniany drukarz, a teraz również fabryka Volvo we Wrocławiu. O tym że Szwedzi brylują w propagowaniu moralnego świństwa wiadomo nie od wczoraj. Wiedzę poszerzyła  prowokacja szwedzkich dziennikarzy w internecie z fałszywym kontem nastolatka, na które dały się złowić grube ryby szwedzkiego świata polityki.. Wspomniane zdeprawowanie  widać także również w jednej z reklam szwedzkiego koncernu Volvo, gdzie dwóch facetów stoi nad samochodzikiem, w którym siedzi dziewczynka. Ta  wersja była oczywiście przeznaczona dla nowoczesnego świata, dla Polski, z którą  trzeba się liczyć więc koncern przygotował obrazek na którym jest jeszcze  tata z mamą oraz chłopak w samochodziku, ale po sprawie drukarza i dziwacznych werdyktach sądu   tęcza się wyraźnie nadęła; i tak wspomniana fabryka Volvo we Wrocławiu uruchomiła ostatnio w swojej stołówce pracowniczej rzutnik z informacją, aby firmowi homoseksualiści przystępowali do stowarzyszenia pracowników o orientacji LGBTQ+. Zdaniem "Solidarności 80" jest to jawna dyskryminacja pracowników heteroseksualnych, a także  wprowadzanie podziałów w kadrze firmy.

Teraz już widać jak na dłoni do czego zmierza miłująca pokój i tolerancję, szanująca innych LGBT. Zmierza ona w prosty sposób do podziałów społecznych, do narzucenia światu własnego widzimisię seksualnego oraz do wykrzywienia prawa  w tym norm obyczajowych na własną korzyść. Musiały te wyrafinowane potrzeby i pęd ku władzy istnieć  także dużo wcześniej, skoro homoseksualistów karano po świecie śmiercią, ostracyzmem lub długoletnim więzieniem, przez co zmuszeni byli oni funkcjonować w głębokim podziemiu.

Teraz wyszli jednak z cienia i przeszli do kontrataku, gdyż zajmując kluczowe stanowiska w rządach, sądach i innych ważnych dla społeczeństwa organizacjach zrzeszyli się z homoseksualnymi dołami. Z tego powodu rośnie  nacisk na heteroseksualistów, a wraz z nim  reklama w mediach. Zauważyłem na przykład, że nawet w TVP nieśmiało próbują tę narrację przemycić. W reklamie o mistrzostwach w piłce nożnej pokazywano bowiem dwóch facetów i chłopczyka, niby nic ale robi przykrą różnicę, gdyz równolegle leciała także wersja z taty z mamą. Jak więc widać wszystko jeszcze przed nami.

Pogodny
O mnie Pogodny

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (46)

Inne tematy w dziale Społeczeństwo