zetjot zetjot
151
BLOG

Pożytki z felietonistów, poetów i z kolonizacji Marsa

zetjot zetjot Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Podziękujmy Panu za felietonistów i poetów. Felietoniści mają ten dar, że potrafią zgrabnie i dowcipnie spuentować jakieś wydarzenie, albo też przytoczyć refleksje poety, które jeszcze zgrabniej potrafią skomplikowany problem wyjaśnic przy pomocy paru trafnie dobranych słów. Coś takiego udało się red. Wiktorowi Świetlikowi w felietonie z ostatniego numeru "Sieci", w którym odnosi się do pożytków z ewentualnej kolonizacji Marsa. Poczytajmy:

" Równocześnie najodważniejsi lub najbogatsi mogliby uciec przed teściową, cyklami koniunkturalnymi lub Michałem Szczerbą w telewizji." 

Szczególnie to ostatnie pasuje do mnie. Skąd pan redaktor wiedział, że mam ochotę uciec przed panem posłem ? Całym sercem opowiadam się za kolonizacją Marsa. Tylko prooszę o respektowanie praw Marsjan. 

No to teraz pora na poetę. Red. Świetlik przytacza słowa Jacka Kaczmarskiego: 

" Wszystko wolno, hulaj dusza,  

  do niczego się nie zmuszaj,

  nie wyznaczaj sobie granic

  i nie próbuj nic zrozumieć,

  nie pochodzi mieć od umieć."

No popatrzcie -  ja tak się męczę nad notkami o demoliberałach, a poeta rozprawił się z nimi przy pomocy paru słów.. 

Czytajcie felietonistów, czytajcie poetów.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura