zetjot zetjot
284
BLOG

Hiena z Małej Sycylii

zetjot zetjot Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Głośno się zrobiło ponownie w całej Polsce o Małej Sycylii i jej poczynaniach w związku z wideo pokazującym alkoholowe zakupy pani prezydent w towarzystwie ochroniarzy opublikowanym przez dziennikarza pracującego w portalu Trójmiasto.pl. Wideo dało początek całej kaskadzie skandalicznych nacisków na dziennikarza i innych pracowików lokalnych mediów, której inicjatorką stała się posłanka PO pani Pomaska. Dzięki tym poczynaniom pani Pomaska zasłużyła sobie na tytuł hieny z Małej Sycylii. Takie jest tło, które skłoniło mnie do opisania moich perypetii związanych z moją aktywnością na wspomnianym portalu.

Od paru lat umieszczam na forum Trójmiast, w zakładce "Hydepark'", teksty takie same lub podobne do tych jakie publikuję w salonie24. Możecie sobie Państwo wyobrazić jakie reakcje wśród bywalców tego forum sympatyzujących z postkomuną te teksty wywołują. Bluzgi, epitety, domaganie się zablokowania mnie, usunięcia moich postów z forum i co jakiś czas redakcja to robiła. Po zniesieniu blokady, wracałem i dalej publikowałem. Wskutek głósów przeciwnych poruszaniu tematów politycznych redakcja zdecydowała się na dodanie do zakładki podzakładki "polityka", a potem wprowadzenia nowej, odrębnej od Hydeparku, zakładki "polityka". Na szczęśćie każdy temat da się sformułować tak, żeby zmarginalizować w nim bezpośrednie odniesienia polityczne. Kolejne naciski doprowadziły jedna do tego, że ponownie mnie zablokowano. 

Chyba każdy dostrzega absurd jakim jest eliminowanie tematyki politycznej z działu pod nazwą "Hydepark", który pokazuje pawdziwą naturę Małej Sycylii. Absurd widoczny gołym okiem nie razi jednak redakcji portalu trójmiasto.pl i jej mocodawców. Absurd to ich drugie imię przecież, wystarczy posłuchać pani Pomaski.

A tu wyimek z tej kaskady zainicjowanej przez platfusów:

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/439565-kobieta-wyrzucona-z-biedronki-ws-dulkiewicz-idzie-do-sadu




zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka