Alina Makarczuk, dziennikarka TVN24.
Alina Makarczuk, dziennikarka TVN24.

Ojciec dziennikarki TVN24 walczy na Ukrainie. Złożył przysięgę wojskową

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 26
Alina Makarczuk dołączyła do grona dziennikarzy TVN24, którzy w pasmach informacyjnych przedstawiają bieżące dane o działaniach zbrojnych w Ukrainie. Dziennikarka jest Ukrainką z pochodzenia.

Ojciec dziennikarki nagrał przesłanie do ukraińskich kobiet

Makarczuk pochodzi z miejscowości Równe. - Tam dziś jest mój ojciec, który wczoraj złożył przysięgę wojskową i zapewnił mnie, że będzie bronił nas do skutku - mówiła w niedzielnym programie. Zaprezentowała krótkie nagranie od swojego ojca skierowane do ukraińskich kobiet, które razem z dziećmi uciekły przed wojną do Polski.

"Ukraina się nie poddaje. Ukraina się nie sprzedaje. Ukraina walczy. Drogie kobiety, wasi mężowie są tam, gdzie powinni być. Sława Ukrainie" - mówi ojciec dziennikarki. 

"Mój tata jest w wojsku. Mama jest lekarką"

"Mój tata jest w wojsku. Mama jest lekarką, została na Ukrainie, żeby ratować rannych. Śpi w schronie. Są bezpieczni. Dzięki takim ludziom Ukraina zwycięży!!! - napisała Alina Makarczuk na Twitterze 26 lutego".

Alina Makarczuk pracowała wcześniej w Radiu Eska i Radiu Kolor. 

ja


Czytaj także:


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura