Iga Świątek awansowała do drugiej rundy wielkoszlemowego Wimbledonu, fot. PAP/EPA/ANDY RAIN
Iga Świątek awansowała do drugiej rundy wielkoszlemowego Wimbledonu, fot. PAP/EPA/ANDY RAIN

Iga Świątek awansowała do drugiej rundy Wimbledonu

Redakcja Redakcja Tenis Obserwuj temat Obserwuj notkę 29
Iga Świątek awansowała do drugiej rundy wielkoszlemowego Wimbledonu. Liderka światowego rankingu tenisistek wygrała we wtorek z Chorwatką Janą Fett 6:0, 6:3.

- Cieszę się, że to mój pierwszy mecz na trawie w tym sezonie, więc wiedziałem, że będzie ciężko. Cieszę się, że udało mi się wrócić i wygrać w dwóch setach - mówiła Iga Świątek po meczu.

Zobacz: Dramat wielkich tenisistów na Wimbledonie. Wycofali się przez Covid-19

  - To dla mnie nowe doświadczenie i bardzo ekscytujące - dodała.

- Czuję, że na trawie grałem tylko 12 tygodni swojego życia, ale ta atmosfera i tradycja bardzo mnie podbudowują i nie mogę się doczekać kolejnych meczów - mówiła polska tenisistka.

Jej kolejną rywalką będzie Holenderka Lesley Pattinama Kerkhove.

Świątek w obecnym sezonie wygrała już sześć turniejów - w Dausze, Indian Wells, Miami, Stuttgarcie, Rzymie oraz wielkoszlemowy French Open w Paryżu. Może się pochwalić serią 36 wygranych meczów z rzędu.

ja

Czytaj także:

Stało się, prezydent podpisał. Ponad 9 mln Polaków otrzyma wspaniały prezent

Miedwiediew grozi trzecią wojną światową w przeddzień szczytu NATO

Ukraińcy urządzili sobie powietrzną strzelnicę. Potworne straty Rosjan

Poseł Koalicji Obywatelskiej przyłapany na jeździe rowerem po alkoholu

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport