Zofia Klepacka kontra Kinga Rusin pod lokalem wyborczym.
Zofia Klepacka kontra Kinga Rusin pod lokalem wyborczym.

Kłótnia Zofii Klepackiej z Kingą Rusin przed lokalem wyborczym. Poszło o LGBT

Redakcja Redakcja LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 125

"Wstyd" - krzyczała Kinga Rusin na ulicy do medalistki olimpijskiej Zofii Klepackiej. - Co pani Rusin osiągnęła w życiu? - pytała gwiazdę TVN mistrzyni w windsurfingu.

Do spięcia między prezenterką Kingą Rusin, a medalistką Igrzysk Olimpijskich Zofią Klepacką doszło w czasie ciszy wyborczej. Celebrytka rzuciła w stronę sportsmenki słowo "wstyd" - w reakcji na rzekomo homofobiczne stwierdzenia Klepackiej. Windsurferka zdarzenie nagrała telefonem komórkowym.

- Wstyd - powtarzała prezenterka TVN. - Coś Pani jeszcze chce powiedzieć? - pytała Klepacka. - Chciałam Pani powiedzieć, że to jest wstyd. Straszny wstyd, chciała, żeby mnie pani usłyszała. Czego się pani Zofia powinna wstydzić? Tego, że obraża ludzi - stwierdziła Rusin.

- (...) Uwielbiałam Panią jako sportowca, trzymam kciuki za wszystkich sportowców. Jest pani wspaniałym sportowcem, ale... - próbowała dokończyć prezenterka.

- Co pani Kinga Rusin osiągnęła w życiu? Kim ona jest? - oburzała się Klepacka. - W porównaniu z panią, na pewno nikim, ale proszę dać mi dokończyć... osiągnęła pani wielki sukces w sporcie i chwała pani za to, ale pisanie homofobicznych wpisów, obrażanie ludzi... moja rodzina nie życzy sobie nagrywania - dokończyła myśl dziennikarka TVN i weszła wraz z bliskimi do lokalu wyborczego.

- Piękna niedziela, dziś wróciłam z Pucharu Europy i z moim tatą spacerkiem wybraliśmy się na wybory oczywiście na Śródmieściu w moich rejonach....Niestety prezenterka pewnej tv :) zaatakowała mnie krzycząc z drugiego końca ulicy "wstyd". Zobaczcie sami - napisała Klepacka na Facebooku.

Zobacz kłótnię między Klepacką a Rusin

Tak sytuację przedstawiła Kinga Rusin. - Wyjątkowy dzień w wyjątkowym towarzystwie. Wchodząc do lokalu wyborczego minęłyśmy reprezentantkę Polski w windsurfingu, która ostatnio bardziej niż z wyczynów sportowych słynie z homofobicznych, agresywnych wypowiedzi, za które musiała nawet przeprosić swoją koleżankę z kadry (przeprosiny później odwołała). Jako medalistka Olimpijska powinna wiedzieć, że koła na fladze olimpijskiej symbolizują różnorodność i jedność ludzi. Skoro tak bardzo jej to nie pasuje to może nie powinna brać udziału w Igrzyskach? - pytała internautów na Instagramie.

- Podziwiam [ją - przyp. red.] za wyniki sportowe, ale wstyd mi, że osoba która reprezentuje nasz kraj kojarzy się na świecie z pogardą i nienawiścią dla ludzi, którzy myślą i czują inaczej niż ona. Wśród sportowców są też osoby homoseksualne osiągające nieprawdopodobne sukcesy. Czy Klepacka nie podaje im ręki? A może oni jej...? Wstyd pani Zofio - podkreśliła Rusin.

- Nagrała Pani mnie i moją rodzinę (chociaż moja mama wyraźnie powiedziała Pani, że sobie tego nie życzy). Ciekawy sposób na fejm w prawicowych mediach. Może liczy Pani na medal, tym razem od prezydenta: „medal za ofiarność i odwagę”, w uzasadnieniu: ryzykując życiem odważyła się nakręcić Rusin - oburzała się gwiazda TVN.

Sportsmenka krytykowała wprowadzenie karty LGBT w Warszawie przez prezydenta Rafała Trzaskowskiego. Klepacka komentowała: - Pamiętajcie o wartościach w jakich wzrastaliśmy: Bóg, Honor, Ojczyzna. LGBT może nam podskoczyć! - stwierdziła.

- Siemanko wszyscy moi hejterzy, którzy chcieliście odebrać mi medale, wywalić mnie z kadry olimpijskiej. Nie udało się Wam mnie zdyskredytować, którzy pisali do world sailingu, aby mnie zdyskredytować – no sorry, nie udało wam się tego zrobić. Ale zrobiliście dobrą robotę. Wszyscy się dowiedzieli o tej karcie LGBT, którą chcieliście wprowadzić do szkół i indoktrynować nasze dzieci - zwróciła się do krytyków, wśród których nie zabrakło Kingi Rusin.

- Chcę podziękować wszystkim rodzicom, którzy zauważyli co się dzieje. Kibicom, którzy zorganizowali ogólnopolską akcję, wszystkim stowarzyszeniom, które kategorycznie mówią nie dla karty LGBT. Niech nas Bóg błogosławi - dodała w relacji windsurferka. Społeczność LGBT zarzuca Klepackiej szerzenie homofobicznych poglądów.

Zofia Klepacka to wybitna windsurferka, mistrzyni i dwukrotna wicemistrzyni świata w olimpijskiej klasie RS:X oraz brązowa medalistka XXX letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie.

GW

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo