"Mam Talent!". fot. Youtube
"Mam Talent!". fot. Youtube

Wiadomo, kto zastąpi Szymona Hołownię w roli prowadzącego „Mam talent!”

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Nowym prowadzącym trzynastej edycji „Mam talent!” będzie Michał Kempa, który w tej roli zastąpi Szymona Hołownię.

Trzynasta edycja „Mam talent!” trafi do ramówki TVN w jesienią 2021 roku. Pandemia COVID-19, uniemożliwiła jego realizację w 2020 roku. 

Michał Kempa zastąpi Szymona Hołownię w "Mam Talent!"

Jak podaje portal Pudelek.pl, nowym prowadzącym trzynastej edycji programu „Mam talent!” będzie stand-uper Michał Kempa, który w tej roli zastąpi Szymona Hołownię. Hołownia przeszedł do polityki, po starcie w zeszłorocznych wyborach prezydenckich  stworzył ugrupowanie Polska 2050.

Telewizja TVN rozważała jeszcze kandydaturę Barbary Kurdej-Szatan i Filipa Chajzera. Drugim prowadzącym bez zmian będzie Marcin Prokop.


Zmiana jurora w "Mam Talent!"

W roli nowego jurora w programie pojawi się tancerz Jan Kliment, który zastąpi Agustina Egurrolę, który w ostatnim czasie związał się z Telewizją Polską (został jurorem „Dance Dance Dance 3”, a jesienią będzie oceniać uczestników „You can dance - nowa generacja”). Pozostałymi jurorami najprawdopodobniej bez zmian będą Małgorzata Foremniak i Agnieszka Chylińska.

Casting do "Mam Talent!"

Trwa internetowy casting Nadal trwają poszukiwania uczestników do trzynastej edycji programu. Tym razem castingi odbędą się przez internet. Wszyscy chętni do udziału w „Mam talent!” mogą wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej tvn.pl. Casting trwa do 15 lipca 2021 roku.

Czytaj też:




Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura