58 obserwujących
160 notek
231k odsłon
90 odsłon

Sprzątanie Qwety - powtarzanie smoleńskich kłamstw nie uczyni ich prawdą

Wykop Skomentuj4

Prof.Paweł Artymowicz gra nie fair na Salonie jako YKW - guru ignorantów z fizyki


Niegraczyk imion wielu znowu powtarza ja zacięta płyte te same, dawno wyjaśnione kłamstwa.


Temat  palności  elementów  samolotu wykonanych z duraluminium , takich jak np.  wręgi  podłużnice. Wszyscy  zwolennicy narracji MAK  twierdza że są palne

Moja wzmianka odnosiła się bardzo ogólnie do stopów aluminium używanych w przymyśle motoryzacyjnym i lotniczym. Zostało to szeroko wyjaśnione w szeregu notek:


https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/922038,sprzatanie-kuwety-78-niegraczowy-zaplon-glowy

https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/915986,bialy-proszek-w-qwecie-czyli-echa-smolenskich-mitomanow

https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/912342,chamstwo-smolenskich-tchorzy

Moja  notka  na temat elementarnej aerodynamiki  lotu  po ścieżce - uzasadniona  przykładami ; a dotyczyła  tego że  samolot  w konfiguracji do lądowania  , z wysunięta  mechanizacją  skrzydła i  podwoziem , nie utrzyma  się na ścieżce  i będzie  tracił  prędkość.

Wspomniana notka jest oszustwem z dwóch podstawowych powodów.

1. PLF101 nie leciał po standardowej ścieżce, tylko o wiele bardziej stromo.

2. Użyty do porównaia przykład dotyczy maszyny z klapami wypuszczonymi na 45 stopni, podczas gdy PLF101 podchodził z klapami wypuszczonymi na 36 stopni.

Notka Maciaszczyk

https://www.salon24.pl/u/antyspisek/958602,bzdety-kuwety-lot-slizgowy

W komentarzu napisałem: "porównuje on konkretną fazę lądowania która w obu przypadkach zakończyła się katastrofą.
Za to to jego "porównywanie" ma jeden poważny mankament. Ze zdarzenia w Leningradzie nie jest dostępny raport i nie można  bezpośrednio porównać kluczowych parametrów.
Poza tym, ostust Qwerty zataił, że w wiki, skąd czerpał informacje, stoi jak wół:
"В 13:04:30 на высоте 400 метров и на расстоянии 7 километров от ВПП при
приборной скорости 287 км/ч экипаж довыпустил закрылки на 45°,"

Co oznacza po polsku, że wypuścili klapy na 45°. Jak pamiętamy, polska załoga w Smoleńsku lądowała z klapami na 36°
Czyli oszust po prostu kolejny raz szuka smoleńskiego jelenia, nie uwzględniając tego faktu i związanych z tym oporów aerodynamicznych.

Warto w sumie ten rosyjski opis z WIKI przeczytać.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0_%D0%A2%D1%83-154_%D0%B2_%D0%9B%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B5

Dokładnie te same błędy co w Smoleńsku w zakresie współpracy załogi.
Maszyna kraksuje w pozycji normalnej z przeciążeniem 4,5 g i łamie się na kilka fragmentów.  itd."


Krater czy bruzda

https://www.salon24.pl/u/nudna-teoria/955788,gonienie-smolenskiego-kroliczka-kolejna-runda-wokol-krateru

z elementarnej  wiedzy  z fizyki  i wytrzymałości materiałów  wiadomo że to co koziołkuje to się  nie rozpada- 

No, chyba, że koziołkując trafi w przeszkodę (nie dla wrażliwych)



Tylko samoloty nie posiadają klatek bezpieczeństwa i poruszają się zdecydowanie szybciej.

itp. itd.

Wykop Skomentuj4
Ciekawi nas Twoje zdanie! Napisz notkę Zgłoś nadużycie

Więcej na ten temat

Salon24 news

Co o tym sądzisz?

Inne tematy w dziale