Animela Animela
576
BLOG

Nawet najlepsze studia nie zastąpią porządnej podstawówki

Animela Animela Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

TVP Info przed kilkoma minutami (żeby nie było - nie oglądam, niestety mąż robi to regularnie, a ja czasem MUSZĘ przejść przez salon w tym czasie) powiedziało o Charkowie niemal dosłownie tak: "Szkody większe niż przez kilka lat drugiej wojny światowej". O mało nie umarłam, gdy to usłyszałam, przysięgam! Po pierwsze - to może przestańmy tak pomiatać Hitlerem, skoro był to tak przyzwoity człowiek w porównaniu z Putinem? ... A po drugie, cholerne badziewiarze: Charków w czasie drugiej wojny światowej pozostał nietknięty, bo jego mieszkańcy przywitali Niemców CHLEBEM I SOLĄ!!!!

Przypomniało mi się, jak to kilka miesięcy temu kuzynka, niegłupia kobieta i niemłoda, inżynier budownictwa na emeryturze, powiedziała o Covid-19, że jest to najgorsza zaraza wszech czasów. Popatrzyłam na nią jak na jednorożca i spytałam, czy o epidemiach, które dosłownie dziesiątkowały ludzkość na przestrzeni wieków, słyszała cokolwiek i czy nie boi się (jest wierząca, a przynajmniej chodzi do kościoła) kary bożej za takie zakłamywanie rzeczywistości? ...

Nie wiem, jak to się dzieje, że im ktoś bardziej wykształcony, tym łatwiej i szybciej działają na niego czerwone paski w telewizji - jestem pewna, że media zatrudniają najlepszych "specjalistów od śpiewu i mas" (podobnie jak banki). Tym oczywiście da się wytłumaczyć kult wirusa, jakich było i będzie jeszcze wiele. No, ale chyba macherzy od urabiania ciemnych mas nie wierzą we własną propagandę? No raczej nie, więc przypadek TVP Info można wytłumaczyć wyłącznie skrajnym nieuctwem osoby, która przygotowała materiał, i tej drugiej, która ten kretynizm puściła!

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura