Animela Animela
738
BLOG

Czy można wycenić ludzkie życie, pyta z troską "dziennikarka" Tok Fm

Animela Animela Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 21

Renata Grochal na twitterze: "Mam pytanie do panów Mularczyka i Kaczyńskiego: jaka kwota za życie pojedynczej ofiary nieludzkiej II Wojny Światowej by ich usatysfakcjonowała? Jest taka kwota, na którą można wycenić ludzkie życie?"

Jak widać, pani Renatka jest wstrząśnięta tym brakiem człowieczeństwa, jakim jest wycenianie życia ludzkiego. W główce pani Renatki się takie horrendum po prostu nie mieści. Stracone życie świętym jest i wara od wyciągania brudnych paluchów po pieniądze za nie!

Otóż, pani Renatko, ja bym się aż nie nie nadymała. Istnieje wszak precedens: Żydzi wycenili zarówno życie, jak i majątek swoich przodków. Wycenili precyzyjnie i starannie; nie pominęli nawet złotych zębów. Mało tego - nadal wyceniają! Na przykład Polsce wystawili rachunek na jakieś 85 miliardów dolarów. I domagają się zapłaty nie tylko osobiście, ale również przez swoich ambasadorów - na przykład Amerykanów.

Napisze Pani teraz, pani Renatko, jakiś głośny list protestacyjny do Żydów, że "mogli wycenić życie ludzkie"? ...

A tak swoją drogą - nie cenię Tok FM, a już pani Grochal szczególnie, ale nawet jej nie podejrzewałam o takie deficyty intelektualne ...

https://twitter.com/Renata_Grochal/status/1565313328691421185

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura