Animela Animela
1692
BLOG

Kara śmierci: mdli mnie od hipokryzji lewactwa!

Animela Animela Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 60

             Pamiętają Państwo jeszcze, jak dekadę temu niemiecki premier w Polsce, Donald Tusk, chciał zabić sędziego piłkarskiego Howarda Webba? Media całego świata były tym oburzone – w przeciwieństwie do polskich służalców z gazeta.pl i innych zaprzyjaźnionych, które przekonywały, że „dziennikarze źle zrozumieli Tuska”. Niestety, służalczość michnikoidów poszła na marne, bo i tak sędzia Webb dostał wzmożoną ochronę dla siebie i swojej rodziny. Fakt – Tusk nie był jedynym niedoszłym mordercą, bo takich kibiców był wówczas w Polsce legion.

           Dziś inny wybitny polityk lewicy, Leszek Miller, z całą swobodą i poczuciem bezkarności przypomniał w wywiadzie historię z czasów, gdy jego wnuczka jeszcze chodziła do szkoły: „Jeden z tabloidów zamieścił jej zdjęcie i podał wszystkie namiary tej szkoły. Zadzwoniłem do redaktora naczelnego tego dziennika i w rozmowie powiedziałem: "proszę pana, ja nie jestem w stanie zapewnić mojej wnuczce ochrony, więc jeśli coś jej się stanie to osobiście poderżnę panu gardło.".

             Tak to właśnie jest, proszę Państwa. Oficjalnie lewica – zarówno PO, jak i SLD – jest przeciwko karze śmierci: nawet dyskutować o tym nie wolno. W praktyce obaj socjaliści są zwolennikami kary śmierci, tyle że ochrona, jaką ona daje, miałaby się rozciągać wyłącznie na nich. Zarówno Tusk, jak i Miller nie chcą śledztwa, sądu i wyroku: oni sami chcą osądzić i wymierzyć karę główną.

           Oczywistym jest, że każdy normalny człowiek – nie morderca czy taki który planuje morderstwo, ale przeciętny Kowalski – jest za karą śmierci. Politycy z najwyższej półki – premierzy, których rozgrzani sędziowie na telefon traktowali jak swoich szefów – mogą sobie pozwolić na brak oficjalnej kary śmierci, bo wiedzą, że i tak ją mogą wymierzyć, a wymiar sprawiedliwości może im nagwizdać.

           Proszę – bardzo proszę – pamiętać o Tusku i Millerze, gdy tylko rozmowa zejdzie na karę śmierci i jej niedopuszczalność według powyżej gałek ocznych zakłamanej ideologii lewactwa pokroju PO i SLD.

           Bardzo proszę pamiętać, że wybitni socjalistyczni przywódcy pokroju Tuska i Millera są ZA KARĄ ŚMIERCI, tyle, że chcą mieć monopol na jej wymierzanie!


http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22997924,leszek-miller-razem-z-wnuczka-w-programie-rozmawiali-o-tatuazach.html#Z_MTstream



Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka