Animela Animela
478
BLOG

Wszyscy jesteśmy Ziemkiewiczami!

Animela Animela Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Mam do Ziemkiewicz stosunek umiarkowanie niechętny: ten człowiek jest pozerem, i to średnio utalentowanym. Kiedyś, pamiętam, zrecenzowałam jakąś jego książkę, i nie była to recenzja entuzjastyczna (eufemizm!).

Niemniej jednak sytuacja, w której portal interia.pl łamie polskie prawo (cenzura prewencyjna jest zakazana), bo Ziemkiewicz ośmielił się mieć inne zdanie na temat Zosi Klepackiej, niż zamordyści z Interii, rozwiązując umowę ze świetnym felietonistą - to jest wyjątkowo wyraźny znak ostrzegawczy. Dziś Ziemkiewicz, a jutro - każdy, kto nie podda się terrorowi LGBT-owców. Jeśli pozwolimy na gnojenie Ziemkiewicza, bo ma inne zdanie, niż faszystka Kinia, to jutro nasz syn - być może - będzie musiał nadstawić (...) jakiemuś rabiejowi. Bo przecież o to IM - neofaszystom - chodzi. Żeby mogli dowolnie sięgać po młode ciała. Bezkarnie. Po to jest nagonka na pedofilię, ale WYŁĄCZNIE w Kościele - poza Kościołem przedszkolaki powinny być przez LGBTowców obznajomione z innością ....

Niestety, mam na Interii konto pocztowe, i to od lat - gdyby nie to, przestałabym tych nazisto-faszystów odwiedzać od dziś. Chyba, że jest jakieś rozwiązanie? ...

Intieria + Ku-Klux_Klan!

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura