(Kuba Wojewódzki i Misiek Koterski. Fot. Screen z Playera)
(Kuba Wojewódzki i Misiek Koterski. Fot. Screen z Playera)

Wojewódzki wyśmiał Koterskiego. Poszło o zdrady i różaniec

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 11
Misiek Koterski był gościem ostatniego wydania show Kuby Wojewódzkiego. Aktor przyszedł do studia wypromować swoją książkę. Przyniósł również różaniec, który postanowił wręczyć prowadzącemu.

Misiek Koterski nie miał gdzie mieszkać 

Niedawno ukazała się autobiografia Miśka Koterskiego "To już moje ostatnie życie". Aktor rozlicza się w niej ze swoim uzależnieniem. Przypomnijmy, że przez lata miał problem z alkoholem i narkotykami. 

Jakiś czas temu wspominał nawet, że przez uzależnienie nie miał gdzie mieszkać. – W życiu był moment krytyczny, kiedy nie miałem gdzie mieszkać. Spałem na klatce schodowej. Kiedy winda jechała rano i ludzie wychodzili do pracy, to ja w lęku się budziłem, żeby nikt mnie nie zobaczył, bo już byłem rozpoznawalny po filmach. Myślałem sobie: nic w życiu mnie nie spotka, to jest koniec mojego życia.


Koterski ripostuje Wojewódzkiego 

Koterski na początku przyznał, że teraz jest szczęśliwym ojcem i partnerem. Wojewódzki w tym momencie zaczął prowokować aktora. – Kogo jesteś ojcem, to wiesz na pewno, a kogo jesteś partnerem, wiesz? – pytał. Nawiązał w ten sposób do jego słynnej relacji z aktorką Dagmarą Bryzek. 

Koterski dobrze znosił żarty Wojewódzkiego i także odpowiadał mu z dowcipem. – Czasami mi się to myli – mówił. 

– Gdybym miał wskazać, z kim ty dziś jesteś, to bym nie wiedział – rzucił w pewnym momencie Wojewódzki. 

Najwyraźniej te słowa ruszyły Koterskiego, ponieważ zdecydował się na ciętą ripostę w stronę prowadzącego. – Nie, to już nie przesadzaj, nie mierz wszystkich swoją miarą. Czasami, żeby coś docenić, trzeba to stracić. Ja musiałem kilka razy — oznajmił. 

Różaniec dla Wojewódzkiego 

Dalsza rozmowa zeszła na temat duchowości Koterskiego. Aktor jakiś czas temu nawrócił się. – Ja przy tobie chyba zacznę być wierzący – zażartował Wojewódzki. 

W tym momencie Koterski postanowił wręczyć Wojewódzkiemu różaniec, który przyniósł do studia. – Chcesz różaniec? Mam ze sobą, taki ładny, zielony – zapytał. 

– Bóg zapłać — opowiedział Wojewódzki, chowając różaniec do marynarki. – Raczej co łaska! — poprawił go aktor. 

MP

(Kuba Wojewódzki i Misiek Koterski. Fot. Screen z Playera)

Czytaj dalej:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości