GPS GPS
511
BLOG

Tracę nadzieję...

GPS GPS Konfederacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 38
W dzisiejszym warszawskim marszu niepodległości widziałem transparent z napisem: "Stop ukrainizacji Polski", podpisany przez partię będącą częścią Konfederacji. Nigdzie nie widziałem haseł: "Stop ruskiej agresji". Nie usłyszałem ani razu okrzyku: „Precz z komuną!”. To bardzo symptomatyczne.

  Jak tak będzie dalej, to uważam, że Konfederacja nie przekroczy progu 5% w nadchodzących wyborach. Nie mam żadnych argumentów, stron, zdjęć, memów, którymi mógłbym się posługiwać, by przekonywać ludzi, że Konfederacja to nie są ruskie onuce.

  Dobicie i rozbicie Rosji to polska racja stanu. Święto niepodległości to idealny moment na pokazanie, zademonstrowanie, wykrzyczenie, że Rosja to największe zagrożenie dla naszej suwerenności. Jeśli nie ma zrozumienia w Konfederacji tej oczywistej prawdy, to i ja przestanę ją popierać, jak wszyscy moi znajomi, których przez lata przekonałem do głosowania na wolnościowców.

Grzegorz GPS Świderski
t.me/gps65

PS. Notki powiązane:

------------------------------

W jakiej perspektywie ma sens futurologia? <- poprzednia notka

następna notka -> Korwin powinien wrócić do brydża

------------------------------

Tagi: gps65, Marsz Niepodległości, Konfederacja.

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka