GPS GPS
706
BLOG

Otwórzmy Polskę dla uciekinierek!!!

GPS GPS Imigranci Obserwuj temat Obserwuj notkę 24
Pro­blem za­mie­szek we Fran­cji to nie je­st spra­wa do­ty­czą­ca tyl­ko imi­gran­tów, to nie pro­blem tyl­ko roz­bu­do­wa­ne­go so­cja­li­zmu, to nie kwe­stia złej po­li­ty­ki mul­ti-kul­ti. To zde­rze­nie cy­wi­li­za­cji, to woj­na mię­dzy kul­tu­ra­mi. To nie są zja­wi­ska przy­pad­ko­we, to za­pla­no­wa­ne, zor­ga­ni­zo­wa­ne, sko­or­dy­no­wa­ne dzia­ła­nia, któ­re to­czą się już od daw­na. Dżi­ha­dy­ści od wie­lu lat dzia­ła­ją w spo­sób sko­or­dy­no­wa­ny. To je­st woj­na ce­lo­wa, a nie przy­pad­ko­wa.

  W Pol­sce nie ma tak du­ży­ch pro­ble­mów, jak we Fran­cji, bo na ra­zie is­la­mi­ści two­rzą­cy get­ta są u nas w mniej­szo­ści. Pro­ble­mem Eu­ro­py nie są imi­gran­ci ja­ko ta­cy, ale je­st nie­zau­wa­ża­nie me­tod is­la­mi­stów, któ­rzy Eu­ro­pej­czy­ków w spo­sób za­pla­no­wa­ny i moc­no fi­nan­so­wa­ny z kra­jów arab­ski­ch pod­bi­ja­ją po­przez osie­dla­nie się ca­ły­mi po­li­ga­micz­ny­mi ro­dzi­na­mi, roz­mna­ża­ne się i two­rze­nie stref no-go bę­dą­cy­ch za­ląż­ka­mi ka­li­fa­tów z do­mi­nu­ją­cym pra­wem sza­ria­tu.

  Hin­du­izm, bud­dy­zm, kon­fu­cja­ni­zm, pro­te­stan­ty­zm, pra­wo­sła­wie, ate­izm to nie pro­blem, pro­ble­mem je­st wo­ju­ją­cy is­lam. So­cja­li­zm to oczy­wi­ście też du­ży pro­blem, ale do­ło­że­nie te­go so­cja­li­zmu is­la­mi­stom, pro­blem po­tę­gu­je wie­lo­krot­nie. Fran­cu­zi, Niem­cy czy Szwe­dzi ho­du­ją so­bie śmiertelnych wrogów — sa­mi fi­nan­su­ją już przez kil­ka po­ko­leń ma­sę pry­mi­tyw­nej bie­do­ty otu­ma­nio­nej is­la­mem. Ich przy­wód­cy, dżi­ha­dy­ści, są hoj­nie fi­nan­so­wa­ni z kra­jów arab­ski­ch. To je­st za­pla­no­wa­na woj­na, a nie żad­na wę­drów­ka lu­dów. To star­cie cy­wi­li­za­cji za­chod­niej z arab­ską.

  De­struk­cyj­ną wę­drów­kę lu­dów da się za­trzy­mać. Wy­star­czy tym wę­dru­ją­cym lu­dom is­la­mu nie da­wać żad­ny­ch przy­wi­le­jów, żad­ny­ch za­sił­ków, żad­nej po­mo­cy. Po­zwo­lić po pro­stu tylko na zwy­kłą tu­ry­sty­kę — nie­ch so­bie wy­naj­mu­ją po­ko­je w ho­te­la­ch i w ni­ch miesz­ka­ją w roz­pro­sze­niu. Nie­ch szu­ka­ją pra­cy, nie­ch ku­pią so­bie na­wet zie­mie i dom. Ale na wol­nym ryn­ku. Wte­dy nie bę­dzie żad­ny­ch pro­ble­mów z dżi­ha­dy­sta­mi.

  Oni wy­gry­wa­ją wal­kę, bo two­rzą get­ta, a mo­gę je two­rzyć, bo do­sta­ją po­moc od rzą­dów. Na wol­nym ryn­ku gett nie stwo­rzą już tak ła­two.

  Gdy­by w USA nie by­ło nie­wol­nic­twa, któ­re też two­rzy­ło get­ta, to nor­mal­na, na­tu­ral­na imi­gra­cja, z któ­rej skła­da się ca­ła Ame­ry­ka, by się roz­pro­szy­ła i zin­te­gro­wa­ła w lep­szy i peł­niej­szy spo­sób i nie by­ło­by na­pięć spo­łecz­ny­ch. A nie­wol­nic­two to by­ło pra­wo pań­stwo­we. Za­wsze w ty­ch kwe­stia­ch pro­ble­my wy­wo­łu­je pań­stwo i je­go róż­ne pra­wa, za­rzą­dze­nia, po­li­ty­ka. To pań­stwo two­rzy pro­blem.

  Dżi­ha­dy­ści dą­żą do pań­stwa is­lam­skie­go. Pań­stwo fran­cu­skie, nie­miec­kie czy szwedz­kie im w tym po­ma­ga. Dla­te­go wszyst­kie pań­stwa na­le­ży zli­kwi­do­wać. Eu­ro­pa je­st już wy­star­cza­ją­co ucy­wi­li­zo­wa­na, by skoń­czyć ze sta­to­la­trią. Wol­ny ry­nek, wła­sno­ść pry­wat­na, ka­pi­ta­li­zm i cy­wi­li­za­cyj­ne za­sa­dy w zu­peł­no­ści wy­star­cza­ją, by za­pew­nić po­rzą­dek i do­bro­byt. Za­miesz­ki, cha­os, woj­ny, roz­ru­chy, re­wo­lu­cje, anar­chia – wszyst­ko to sku­tek ist­nie­nia pań­stw, czy­li ide­olo­gii na­ka­zu­ją­cej two­rzyć i utrzy­my­wać te­ry­to­rial­nie mo­no­po­li­stycz­ny apa­rat prze­mo­cy.

  Na cy­wi­li­zo­wa­nym ob­sza­rze, gdzie lu­dzie ma­ją broń i są klien­ta­mi kon­ku­ru­ją­cy­ch ze so­bą agen­cji ochro­ny, gdy wła­sno­ść pry­wat­na je­st świę­ta, a ka­pi­ta­li­zm roz­wi­nię­ty, dżi­ha­dy­ści nic by nie zdzia­ła­li, nie by­li­by w sta­nie wy­two­rzyć gett za­gra­ża­ją­cy­ch są­sia­dom. Nie by­li­by w sta­nie zdo­być przy­czół­ków, ja­kie im się uda­ło stwo­rzyć w so­cja­li­stycz­nej Fran­cji, Niem­cze­ch czy Szwe­cji. Oni te przy­czół­ki zbu­do­wa­li dla­te­go, że po­zwo­li­ła im na to cen­tral­na wła­dza wbrew chę­ciom lo­kal­ny­ch spo­łecz­no­ści. Nie tyl­ko po­zwo­li­ła, ale ocho­czo wspo­mo­gła.

  Pań­stwa w spo­sób nie­uchron­ny upad­ną, bo wzro­st wy­daj­no­ści pra­cy po­wo­du­je nie­opła­cal­no­ść ter­ro­ry­zmu. We Fran­cji, Niem­cze­ch czy Szwe­cji po tym upad­ku po­wsta­nie ty­sią­ce ka­li­fa­tów. W Pol­sce ma­my jesz­cze szan­se te­go unik­nąć, tak by po upad­ku te­ry­to­rial­ne­go mo­no­po­lu na prze­moc utwo­rzyć ty­sią­ce spo­łecz­no­ści opar­ty­ch na cy­wi­li­za­cji ła­ciń­skiej. Waż­ne więc je­st by­śmy nie do­pu­ści­li do two­rze­nia u nas żad­ny­ch gett is­lam­ski­ch, żad­ny­ch stref no-go, żad­ny­ch sku­pi­sk is­la­mi­stów, żad­ny­ch no­wy­ch me­cze­tów czy szkół ima­mów. Trze­ba po pro­stu mu­zuł­ma­nów tę­pić, sto­so­wać ostra­cy­zm spo­łecz­ny, znie­chę­cać do miesz­ka­nia wśród nas. Do­brze je­st to ro­bić po­przez kul­ty­wo­wa­nie na­szy­ch tra­dy­cyj­ny­ch ry­tu­ałów re­li­gij­ny­ch. To po­win­ni ro­bić na­wet nie­wie­rzą­cy.

  Pol­ska mo­że stać się osto­ją cy­wi­li­za­cji za­chod­niej. Mo­że­my być kra­jem, któ­ry przyj­mie wszyst­ki­ch imi­gran­tów z Eu­ro­py – rdzen­ny­ch Fran­cu­zów, Niem­ców czy Szwe­dów, ka­to­li­ków, pro­te­stan­tów i ate­istów, ty­ch, któ­ry­ch is­la­mi­ści prę­dzej czy póź­niej wy­go­nią z ich zie­mi. To mo­że na­szą cy­wi­li­za­cję od­ro­dzić de­mo­gra­ficz­nie, bo tak jak więk­szo­ść mi­gra­cji z Ukra­iny to Ukra­in­ki, tak i w sta­nie wy­bu­chu krwa­wy­ch re­wo­lu­cji is­lam­ski­ch do nas głów­nie uciek­ną Fran­cuz­ki, Niem­ki i Szwed­ki.

  Dla­te­go już dziś po­win­ni­śmy otwo­rzyć się na imi­gra­cję. Po­win­ni­śmy przy­jąć wszyst­ki­e, które znajdą sobie u nas męża, wszystkich, któ­ry­ch bę­dzie stać na to, by so­bie ku­pić zie­mię, dom i zna­leźć pra­cę. A tę­pić ty­ch, któ­rzy są bied­ni i by­li­by be­ne­fi­cjen­ta­mi po­mo­cy spo­łecz­nej. W ogó­le na­le­ży z tą po­mo­cą skoń­czyć. Je­śli ma­my być osto­ją cy­wi­li­za­cji, to trze­ba cał­ko­wi­cie zli­kwi­do­wać wszel­ki so­cja­li­zm i wró­cić do tra­dy­cyj­ne­go wol­no­ryn­ko­we­go ka­pi­ta­li­zmu.

Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS

PS. Notki powiązane:

------------------------------

Rabini mogą dotykać dzieci, a księża nie! Takie są amerykańskie wytyczne! <- poprzednia notka

na­stęp­na not­ka -> Nie lękajcie się pogromców inteligencji!

------------------------------

Tagi: gps65, imigracja, emigracja, Polska, państwo, cywilizacja

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka