fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
477
BLOG

Przemocowy spór marszałków Lewicy okiem konserwatysty

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Platforma i Lewica opowiadają bez końca o tym, jak to są za równością płci. Jak to trzeba wprowadzić parytety w różnych dziedzinach życia i suwaki płciowe na listach wyborczych. Czy naprawdę w to wierzą? Wszystko wskazuje na to że nie.

Jest rok 2015. Zaraz po wyborach. Jestem członkiem Platformy Obywatelskiej. Trwa jedno z pierwszych posiedzeń klubu.
Zaraz na jego początku, jeden z najważniejszych polityków partii, mówi tak: „aha, chciałem powiedzieć jeszcze jedno. Nie mamy w prezydium klubu kobiety, więc musimy dzisiaj wybrać do niego jakąś koleżankę. Będziemy mieli ładniejsze prezydium”.
Jestem trochę zdziwiony, ale chyba tylko ja. Generalnie, ta wypowiedź ginie w powodzi jakichś spraw bieżących.

Przypomniałem sobie o tym wczoraj, kiedy wicemarszałek Senatu, Gabriela Morawska – Stanecka opowiedziała publicznie o swojej rozmowie z Włodzimierzem Czarzastym. Dlaczego o tym piszę?

Bo i Platforma i Lewica opowiadają bez końca o tym, jak to są za równością płci. Jak to trzeba wprowadzić parytety w różnych dziedzinach życia i suwaki płciowe na listach wyborczych. Czy naprawdę w to wierzą?

Wszystko wskazuje na to że nie. Że są to czyste hasełka wyborcze, A prawdziwe życie pełne jest opisanych przeze mnie powyżej zachowań.

Ja natomiast jestem konserwatystą. Przeciwnikiem parytetów i wyborczych suwaków. Nie tylko dla kobiet, ale także dla osób z niepełnosprawnościami. Bo uważam, że jak ktoś jest dobry to przebije się bez absolutnie sztucznych form pomocy.

Jestem przeciwko tym wszystkim wynalazkom, ale do głowy by mi nie przyszło, żeby publicznie opowiadać, że jest się za równouprawnieniem, a na posiedzenie klubu mówić, że udział koleżanek we władzach partii ma charakter wyłącznie estetyczny, Albo różnice w ocenie bieżącej sytuacji politycznej między mną, a klubową koleżanką, opisywać przemocowym językiem.

Ale może jest tak dlatego, że jestem konserwatystą, a nie progresywistą. I właśnie dlatego, życzę marszałek Gabrieli Morawskiej - Staneckiej, żeby ten spór z Włodzimierzem Czarzastym wygrała.

Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl

Poznań 2.0 – najważniejsi w jednym miejscu – bo informacja nie musi być nudna

http://miastopoznaj.pl/

Wielkopolski Portal Osób Niepełnosprawnych – www.pion.pl   





Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka