Karolina Nowicka Karolina Nowicka
479
BLOG

Przyszłość biedoty?

Karolina Nowicka Karolina Nowicka Gotowanie Obserwuj temat Obserwuj notkę 7


Nie wiadomo, śmiać się czy płakać... Przez kilka minut nie byłam pewna, czy zacny pan Kudliński (na którego natrafiłam dosłownie jakieś dwie godziny temu) robi to na poważnie czy dla jaj. Ale nie. On to naprawdę przyrządził. I zjadł.


I wiecie co? Kiedyś sama tego spróbuję. Po części dlatego, że kręcą mnie takie naturalistyczne zachowania, po części dlatego, że chyba nigdy się nie dorobię, więc lepiej się zaprawiać...


Miłośniczka przyrody, wierząca w Boga (po swojemu) antyklerykałka, obyczajowa liberałka. Lubię słuchać audiobooków, pisać na Salonie, rozmawiać z ludźmi w Necie. W życiu realnym jestem odludkiem, nie angażuję się społecznie, właściwie to po prostu spokojnie wegetuję, starając się jakoś uprzyjemnić sobie tę swoją marną egzystencję. Mało wiem i umiem, dlatego każdego, kto pisze sensownie i merytorycznie bardzo cenię. Z kolei wirtualne mądrale, które wiedzą jeszcze mniej ode mnie, ale za to uwielbiają kłótnie i nie stronią od ad personam, traktuję tak, jak na to zasługują.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości