Animela Animela
647
BLOG

Pandemia głupoty

Animela Animela Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

"Atakowali go za noszenie maski. Zachorował na Covid-19 i opowiedział" - tytuł z Onet.pl

Przeczytałam tytuł i, oczywiście, jak ta głupia (rekonwalescencja mnie nie tłumaczy!) podążyłam za tropem niczym pszczoła za nektarem. Jasna sprawa, po drodze już mi się układały wątki: źli ludzie atakowali nastolatka za nienoszenie masek, ten się złamał, złapał Covid, a teraz opowiada, jak ciężko przechorował. Otóż - niezupełnie. To znaczy: owszem, do pewnego stopnia nawet tak, bo faktycznie prowadzący kanał "History Hiking" otrzymywał ponoć wpisy, po jaką kukardę nosi maskę. Przecież one nic nie dają, pisali internauci ...

Niemniej, jak się okazało, prowadzący jest człowiekiem niezłomnym prawie jak nasz prezydent Andrzej Duda (oby żył wiecznie!) i wrednym naciskom się nie poddał. Z niezwykłym hartem ducha nosił maskę, a nawet rękawiczki, i tak przez cały rok - i nie tylko bohaterski prowadzący, ale i cała ekipa. I co? I pomimo przestrzegania obostrzeń rozchorował się nie tylko główny bohater, ale i reżyser ...

A jaki morał z tej niezmiernie pouczającej onetowej bajki? Czy przestrzegasz reżimu sanitarnego, czy też nie, to jest to absolutnie wszystko jedno: ma Cię dopaść wirus, to dopadnie.

Oczywiście szanownemu prowadzącemu i reżyserowi życzymy rychłego powrotu do zdrowia i normalności - zamiast hejtować internautów, którzy dobrze radzili odpuszczenie sobie namordników, to je sobie naprawdę odpuścić!

https://kobieta.onet.pl/koronawirus-w-polsce-ekipa-kanalu-o-historii-zakazona-covid-19/5cl1ync

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości