Animela Animela
1557
BLOG

Wyjść z Unii Europejskiej, by pozostać w Europie

Animela Animela UE Obserwuj temat Obserwuj notkę 92

Niedługo będziemy mieć okrągłą, dziesiątą rocznicę przeczołgania Vaclava Klausa, prezydenta Czech, przez grupę unijnych biurw (Martin Schulz, Cohn--Bendit - tak, ten pedofil) i jeszcze kilka innych osób w sprawie ratyfikacji traktatu lizbońskiego. Kulturalny jak zawsze prezydent Klaus dyskusję podsumował w ten sposób: "Ja nie porównywałem Was ze Związkiem Sowieckim, słowo Związek Sowiecki nie wypowiedziałem. Powiedziałem natomiast, że takiej atmosfery i stylu negocjacji, jak dzisiejszy, nie doświadczyłem doprawdy przez minionych 19 lat w Republice Czeskiej. Dziękuję Panom za możliwość spotkania z Wami, jako posłami PE. Jest to doświadczenie odmienne od tych, które mam ze spotkań z prezydentami i premierami krajów członkowskich UE.".

Niestety, ale przywództwo UE to banda bezczelnych, aroganckich, tępych biurw, bez specjalnego wykształcenia, inteligencji ani kultury. I bez znajomości historii. Mafia, która poucza wszystkich wokół o "wartościach unijnych", a sama najbezczelniej w świecie, w biały dzień, gwałci prawo i zasady cywilizacji rzymskiej. Hipokryzja cuchnąaca pod niebiosa to najmniej, co mnożna o tych groźnych pajacach powiedzieć. Niemcy ostatnio przyznali, że INWIGILUJĄ OPOZYCJĘ - bo jest to opozycja "skrajnie prawicowa". Bo to trzeba sobie wreszcie powiedzieć głośno i otwarcie: Unia to po prostu nowy Związek Sowieceki, totalitarny i zamordystyczny. Polsce i Węgrom grozi się art. 7 "łamanie praworządności", podczas gdy sama UE ostentacyjnie łamie demokrację, narzucając państwom członkowskim - pozatraktatowo - swoją wolę.

Nic dziwnego, że Unia idzie pod rękę z Putinem, choć oficjalnie nakłada się na Rosję jakieś tam sankcje, ale tam, gdzie to ważne (interesy energetyczne), idąc Putinowi na rękę. Warto też dodać, jak nieskończenie głupi są włodzarze UE, skoro - za ciężkie pieniądze - przekazali Erdoganowi klucz do Europy tuż przed tym, jak pokazał, na co go stać (podczas, gdy inteligentni maturzyści efekty przewidzieli natychmiast).

No to dajmy wreszcie nogę z tego zbiorowiska bandytów, póki jest jeszcze na to czas!

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka