Animela Animela
651
BLOG

Ochojska na Durczoka

Animela Animela Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Janina Ochojska właśnie wydała oświadczenie, że choruje na raka piersi, ale furda rak, najważniejszy jest złoty tron w Parlamencie Europejskim. Pani Janinka 3 lata się nie badała i teraz zachęca kobiety, by nie szły jej śladem (nie do końca rozumiem, czy chodzi o raka, czy kandydowanie do bizantyjskich pieniędzy).

Przykro mi, ale od razu przypomniał mi się Kamil Durczok (przez wiele kobiet zwany Dupczokiem - od pozycji, w której ocenia kompetencje zawodowe swoich współpracownic), który prowadząc program na żywo poinformował w 2003 roku, że ma raka.  Rak - poza łysieniem dziennikarza - okazał się bezobjawowy ... choć nie do końca. To był impuls, który dał kopa medialnej karierze Dupczoka.

Jakoś tak mi się skojarzyło.

Pani Janinie, oczywiście, życzę zdrowia.

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka