Krzysztof Skiba ledwo się rozwiódł, a już się żeni. Partnerka mogłaby być jego córką

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 13
Zaledwie dwa tygodnie po rozwodzie Krzysztof Skiba postanowił wejść na nową drogę życia. Lider Big Cyc poprosił o rękę młodszą o prawie trzy dekady Karolinę Kempińską i niebawem szykuje ślub! Ale to nie wszystko.

Krzysztof Skiba rozwiódł się po 34 latach małżeństwa

Rozwód lidera zespołu Big Cyc odbił się szerokim echem wśród internautów. Wiele osób zarzuciło Krzysztofowi Skibie brak wyczucia w porzucaniu trwającego 34 lata małżeństwa, i do tego w obwieszczaniu tego internetowi. On jednak nieszczególnie przejął się krytyką, wyjaśniając w "Gazecie Wyborczej", że po zabezpieczeniu rodziny finansowo, wchodzi na nową drogę życia.

"Zabezpieczyłem finansowo rodzinę, właściwie zostawiłem w Gdańsku cały majątek. Żonie zostawiłem spory dom, zabrałem tylko samochód, który jest mi potrzebny do pracy i dwie walizki", mówił w wywiadzie z "Wyborczą".

Karolina Kempińska również skomentowała hejt płynący w stronę "młodej pary". W obronie swojego przyszłego męża stanęła, mówiąc: "Kto, podchodząc pod 60-tkę, zmienia całe swoje wygodne i uporządkowane życie? Do takiej sytuacji dochodzi tylko w obliczu wielkiej miłości". 


Krzysztof Skiba planuje ślub z Karoliną Kempińską

Gdy 2 tygodnie temu doszło do rozwodu Skibów, w którym bez orzekania winy małżonkowie doszli do porozumienia, nikt nie spodziewał się, że satyryk powróci na pierwsze strony gazet tak szybko. Skiba bowiem obwieścił, że szykuje ślub z Kempińską!


"Ten rok będzie dla mnie przełomowy. Ukaże się nowa płyta Big Cyca, będą nowe teledyski oraz moja nowa książka z opowiadaniami satyrycznymi.", zaczął w "Super Expressie" wywód Skiba, po czym ujawnił: "Ostatnio się rozwiodłem, a z Karoliną planujemy ślub. Miłość mnie uskrzydla!".

Domyślać się możemy, że Skiba i Kempińska zaręczeni byli już w lipcu 2022 r., kiedy partnerka satyryka pochwaliła się na Instagramie nowym pierścionkiem. I choć wtedy nie ujawniła, czy chodzi o zaręczyny – teraz sprawa staje się jasna. 

Skibie można tylko życzyć szczęścia na nowej drodze życia, a także sukcesów w podboju rynku przez nową płytę Big Cyc. Choć nie każdy internauta podzieliłby ten entuzjazm...

Salonik

Źródło zdjęcia: Jacek Bogdan, CC BY-SA 4.0

Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości