Pixabay/Bru-nO
Pixabay/Bru-nO
maia14 maia14
353
BLOG

"Śniegu już nigdy nie będzie", trochę mało...

maia14 maia14 Film Obserwuj temat Obserwuj notkę 13
Niedawno zobaczyłam zwiastun filmu pt. "Śniegu już nigdy nie będzie", wyreżyserowanego przez Małgorzatę Szumowską, do jej oraz Michała Englerta scenariusza i liczyłam na wiele.

Niedawno zobaczyłam zwiastun filmu pt. "Śniegu już nigdy nie będzie", wyreżyserowanego przez Małgorzatę Szumowską, do jej oraz  Michała Englerta scenariusza i liczyłam na wiele.

Głównym bohaterem jest tu przybyły do Polski ze wschodu Żenia /dziwny Alec Utgoff/. Już, gdy ubiega się o zaświadczenie na pobyt w Polsce i spotyka skostniałego urzędnika /mocno zniszczony Jerzy Nasierowski/ pokazuje swoje zdolności...

Następnie Żenia idzie w wykonywanie masażów, ale i pewnego rodzaju hipnozy. Ma sporo klientów jak np. :  Marię /Maja Ostaszewska/, Ewę /Agata Kulesza/, właścicielkę buldogów /Katarzyna Figura/czy męża Wiki /Łukasz Simlat/. Dla wszystkich ich staje się drogowskazem i pomocną duszą. A może tylko tak im się wydaje?

Zdjęcia w tym filmie są autorstwa Michała Englerta i sprawiają wrażenie teatralnych. A muzykę prawie całkowicie zastępuje tu... różnorodny dźwięk, za który odpowiadał Marcin Kasiński.

Film "Śniegu już nigdy nie będzie" ma nutkę humorystyczną, ale skromną w stosunku do tego, jakie miałam oczekiwania oglądając zwiastun. Jest tu surrealizm, ale jakoś tak mało on konweniuje z - trochę - zarysowanymi problemami bohaterów filmu. A np. wyginanie się... Wiki /Weronika Rosati/ na imprezie z dziećmi, to już był zupełnie zbędny, a nawet dziwaczny, element.

Cóż, zbyt wiele oczekiwałam...



Czytaj dalej:

maia14
O mnie maia14

"Uśmiech wędruje daleko"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura