Animela Animela
2482
BLOG

Ciemna strona LGBT

Animela Animela LGBT Obserwuj temat Obserwuj notkę 72

# jestem LGBT


Byłem Prince’em, genialnym muzykiem i LGBT. Zmarłem w wieku 58 lat.


Hej, to ja – Freddie Mercury. Pamiętacie mnie? Byłem gejem. Zmarłem na AIDS w wieku 45 lat.


Byłem królem życia. Byłem nieheteronormatywny. Gdy moje serce zatrzymało się, wyczerpane niezdrowym stylem życia, liczyłem sobie 50 wiosen.


Lubiliście moją muzykę, prawda? Wiedzieliście na pewno, że byłem gejem. Śmierć dopadła mnie w wieku 53 lat.


James Dean – jestem ikoną popkultury. Byłem biseksualny. Zmarłem jako 24-latek, piękny i młody.


Divine to ja! Byłem barwną postacią, nie mieściłem się w gorsecie tzw. normalsów. HIV zabił mnie, gdy miałem 43 lata.


Rainer Werner Fassbinde, gey. Zmarłem z powodu AIDS w wieku 32 lat.

I wiele, wiele, wiele innych osób LGBT. Wirusy mutują, więc ludzie już zapomnieli o latach, kiedy HIV niósł śmierć praktycznie wyłącznie LGBT, i jaka to była konsternacja. Strach przed AIDS zmalał, ale kto wie, co czyha za horyzontem? ...

 

Animela
O mnie Animela

Jestem człowiekiem - przynajmniej się staram.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo