Dyskutują najwięcej o Majonezie Winiary
Do niedawna liczba wypowiedzi o Majonezach Kieleckim i Dekoracyjnym Winiary w polskim internecie rozkładała się po równo. Dyskusje o wyższości jednego nad drugim rozpalały internautów zwłaszcza przed świętami wielkanocnymi.
Z badania SentiOne wynika. że obecnie to Winiary zdominował dyskusje - dotyczy go 62 proc. wzmianek. Jednak większość ma wydźwięk negatywny i dotyczy bojkotu firmy Nestlé, właściciela marki, która nie wycofała się całkiem z rosyjskiego rynku.
Firma nie sprzeda majonezu na Wielkanoc. Klienci zapowiedzieli bojkot
Deklarują, że kupią Kielecki
O Majonezie Kieleckim dyskutowało 33 proc. internautów, przy czym większość wzmianek też pojawiła się w kontekście bojkotu Winiary. Konsumenci twierdzą, że niezależnie od postępowania Nestlé, i tak ma on lepszy skład i deklarują, że na nadchodzące święta wybiorą Kielecki.
Tego majonezu na święta nie kupujemy. Odwieczny spór został rozstrzygnięty
Ale najlepiej mówią o majonezie Motyl
Jednak to nie on budzi najwięcej pozytywnych emocji, ale majonez firmy Motyl – aż 37 proc. wypowiedzi na jego temat ma pozytywny wydźwięk, nie ma żadnych negatywnych. Internauci polecają go sobie na Wykopie i w komentarzach na portalach. Chwalą go za dobry skład, smak i polskie pochodzenie. Spory odsetek pozytywnych wypowiedzi odnotowują również majonezy firm Mosso, Hellmann’s, Pudliszki i Kętrzyński - wynika z analizy SentiOne.
Na co zwracają uwagę internauci
Jak się okazuje, internauci zwracają uwagę przede wszystkim na to, czy dana marka ma polski, czy zagraniczny kapitał. Argument o polskim pochodzeniu firmy w rekomendacjach wymieniany jest na równi ze smakiem i dobrym składem produktu. Najwięcej rozmów na temat majonezów toczy się na Facebooku, w drugiej kolejności na Twitterze, a w trzeciej na portalach internetowych – choć tam dominują wypowiedzi w kontekście politycznym.
ja
Czytaj także:
Komentarze