W Biedronkach półki święcą pustkami. Źródło: Facebook/Spotted: Łańcut
W Biedronkach półki święcą pustkami. Źródło: Facebook/Spotted: Łańcut

Ciąg dalszy problemów w Biedronce, półki świecą pustkami. Sieć wydała oświadczenie

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 60
Sieć sklepów Biedronka od jakiegoś czasu przeżywa poważne problemy. W supermarketach coraz częściej brakuje podstawowych produktów. Okazuje się, że wszystkie problemy spowodowane są brakiem chętnych do pracy.

W ubiegłym tygodniu pisaliśmy, że w podwarszawskich Biedronkach występują problemy z zaopatrzeniem i w sklepach brakuje podstawowych produktów. Jak się okazuje, problem jest większy niż się wydawało i obejmuje już nie tylko pojedyncze sklepy, a całą sieć. 

Biedronka jest pusta. I to nie jedna 

W wielu Biedronkach, w zależności od lokalizacji brakuje różnych produktów. M.in. na "Spotted: Łańcut" pojawiło się zdjęcie, na którym widać puste półki. Użytkownik piszę, że w sklepie od dłuższego czasu nie można kupić nawet mleka. 

"Rozkręca się kryzys wizerunkowy marki Biedronka. Klienci już zauważyli puste półki i brak towarów w wielu sklepach sieci. W tle odejścia pracowników, brak chętnych do pracy. +Solidarność+ w sporze zbiorowym z Zarządem, powodem nie wypłacanie premii obsadom sklepów" – komentuje na Twitterze Janusz Pietruszyński, analityk trendów.

Biedronka a brak towarów. Z czego wynikają problemy sieci?

Wyborcza.biz pisze, że głównymi problemami pustych półek są przede wszystkim problemy z logistyką. "Brakuje pracowników w magazynach, brakuje też kierowców, a pracujący skarżą się na przemęczenie" – możemy przeczytać na portalu. 

Do sytuacji odniósł się również - jak w przypadku problemów podwarszawskich Biedronek - Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

"Biorąc pod uwagę bieżące uwarunkowania sektora handlowego w Polsce, wspólnie z naszymi dostawcami pracujemy nad efektywnymi rozwiązaniami w zakresie dostaw produktów do naszych sklepów. Trzeba pamiętać, że cały rynek boryka się aktualnie z przejściowymi wyzwaniami dla dostawców, w wielu kategoriach produktowych. Jednocześnie, mimo tych wyzwań, w ogólnej skali kraju service level dostaw [wskaźnik informuje, jaki procent dostaw został zrealizowany zgodnie z zamówieniami] w naszej sieci w lipcu br. poprawił się o 6 pkt proc., a robimy wszystko, by w najbliższym czasie zapewnić pełną dostępność towarów" – stwierdził w komunikacie przesłanym do redakcji wyborcza.biz.

MP

Czytaj dalej: 


Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka