GPS GPS
619
BLOG

Przekręt kowidowy widać coraz wyraźniej!

GPS GPS Społeczeństwo Obserwuj notkę 32
Daliście się nabrać władzy i koncernom farmaceutycznym, którym udało się z was ściągnąć dużo kasy. Śmiejecie się z ludzi oszukanych na wnuczka, a sami zostaliście oszukani w sposób jeszcze bardziej prymitywny i pokazujący wasze frajerstwo.

  Najnowsze badania naukowe, których preprint można przeczytać tu: Wskaźnik śmiertelności zakażeń COVID-19 z podziałem na wiek - pokazują, że śmiertelność na to nowe przeziębienie przed wprowadzeniem eksperymentalnych preparatów genowych była dużo mniejsza, niż to wynikało z informacji podawanych przez media, które przyczyniły się do rozpętania kowidowego przekrętu. Taki im wyszedł wskaźnik śmiertelności (IFR):

  • 0.0003% wśród osób w wieku 0-19 lat,
  • 0.003% wśród osób w wieku 20-29 lat,
  • 0.011% wśród osób w wieku 30-39 lat,
  • 0.035% wśród osób w wieku 40-49 lat,
  • 0.129% wśród osób w wieku 50-59 lat,
  • 0.501% wśród osób w wieku 60-69 lat.

  To potwierdza, że Covid-19 to nie była groźna choroba, wirus Sars-CoV-2 to następny z wielu wirusów, który powoduje niegroźne przeziębienie, a wszelkie restrykcje, zamknięcia wielu biznesów, zakazy wstępu w różne miejsca, obowiązki robienia testów i noszenia maseczek, oraz eksperymentalne preparaty genowe, były zbędne. Przy tak niskim zagrożeniu śmiercią, tak ostre środki walki z wirusem były stanowczo bardzo nadmiarowe. 

  A więc znów się okazało, że wszystko to, co głosili wolnościowcy w ciągu poprzednich prawie trzech lat, dotyczące tej histerii politycznej związanej z pandemią nowego wirusa wywołującego przeziębienie, było prawdą, a wszystko to, co robili i mówili rządzący, było kłamliwe, zbędne i szkodliwe. 

  Ja o tym pisałem w wielu notkach:

  We wszystkich tych notkach miałem rację i jest coraz więcej dowodów na to. Przypominam, bo powinniście to potraktować jako nauczkę i już nigdy więcej nie powinniście się dać nabrać na takie przekręty. Nauczcie się wreszcie, że i rządzącym, i telewizji nie należy ufać. Oni kłamią, oszukują i was okradają. Tylko dlatego, że większość z was jest naiwna i daje się oszukiwać, na tym przekręcie straciłem i ja – i wszyscy świadomi istoty tego oszustwa – bo niestety musieliśmy w podatkach za to wszystko zapłacić. Naiwna większość wciągnęła w przekręt świadomą mniejszość.

  Już więcej tego nie róbcie! Następnym razem działajcie na swój koszt – sami sobie kupujcie testy, maseczki, eksperymentalne preparaty i usługi medyczne. Ja się z tego przeziębienia wyleczyłem kilka razy starymi, dobrymi, dobrze znanym metodami: leżeniem w łóżku, czosnkiem i herbatą z cytryną i nie mam zamiaru nic więcej wydawać na leczenie przeziębień wirusowych rozpoznanych przez naukę.

Grzegorz GPS Świderski

------------------------------

List otwarty do Rady Liderów Konfederacji! <- poprzednia notka

następna notka -> Betel. Część 1. Terminologia.

------------------------------

Tagi: gps65, Covid, Kowid, Covid-19, przeziębienie, przekręt finansowy, oszustwo, pandemia, polityka, śmiertelność.

GPS
O mnie GPS

Blo­ger, że­gla­rz, informatyk, trajk­ka­rz, sar­ma­to­li­ber­ta­ria­nin, fu­tu­ry­sta. My­ślę, po­le­mi­zu­ję, ar­gu­men­tu­ję, po­li­ty­ku­ję, fi­lo­zo­fu­ję.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo